ב- 18.11.2018 התקיים מפגש בנושא מבני חינוך ירוקים, בשיתוף המועצה הישראלית לבנייה ירוקה ושגרירות ארה"ב בישראל. ביום העיון השתתפו רייצ'ל גטר, נשיאת הארגון International WELL Building Institute, אשר אמון על תקן WELL  החדשני (תקן שמתמקד בבריאות משתמשי המבנה, ממשפחת תקני LEED), ורונן קט, סגן מנהל תחום בינוי בחברה למשק וכלכלה.

במסגרת יום העיון, הציגה רייצ'ל גטר את תקן WELL, הסבירה את חשיבות יישומו במבני חינוך, וכן את התוצאות המרשימות שהושגו מיישומו בעולם. 

 

בקישורים מטה ניתן לצפות ולהוריד את  סיכום המפגש ואת המצגות שהוצגו בו.

לחצו כאן לקריאת סיכום המפגש​
לחצו כאן לעיון במצגת של רייצ'ל גטר
לחצו כאן לעיון במצגת של רונן קט